Designet af telefonløsning bør altid tage udgangspunkt i den enkelte kunde, der skal bruge løsningen. Hvordan ser jeres forretning ud? Hvordan bruger I bedst muligt en moderne telefoniplatform til at understøtte den? Nye integrationer giver grænseløse muligheder.
Erhvervstelefoni handler ikke længere blot om at ringe ud, modtage kald og stille videre. Eller for den sags skyld om at få mobiler og fastnet til at spille sammen. Alt det skal naturligvis være på plads, men med udviklingen inden for tekniske integrationsmuligheder er et telefonsystem ikke længere noget, der lever for sig selv. Det er blevet en naturlig del af hele virksomhedens it-miljø. Det giver nye muligheder for smarte løsninger.
Uni-tels telefoniplatform, One-Connect er blandt markedets absolut mest fleksible. Det betyder, at integrationsmulighederne er stort set uden begrænsninger. Og dermed også, at virksomheden i stedet for at begynde med at spørge, hvad man kan få, i stedet kan tillade sig at sige, hvad de gerne vil have.
Muligheder med moderne erhvervstelefoni
Her fortæller vi kortfattet om nogle af de integrationer, vi har erfaring for skaber stor værdi for kunderne.
Totalview og fuld integration til Microsoft 365
Når Uni-tel og Totalview integreres giver det enestående muligheder. En multifunktionel telefoncentral til receptionen, avancerede telefonfunktioner som viderestilling og telefonmøder for medarbejdere og opkaldsstatistik til ledelsen.
En særlig smart feature kommer, når der samtidig integreres til Microsoft 365 og fx Outlook. Når mobiltelefonien taler sammen med kalenderen, opstår der nemlig helt nye muligheder for medarbejdere er på farten. Telefonien køres via en brugervenlig app, som gør det let at se, om kollegerne er ledige, om de er i andre kald, eller om de fx sidder i møde. Hver enkelt mobil kan tilpasses, så den understøtter medarbejderens personlige behov bedst muligt.
Telefoni via Microsoft Teams
Uni-tel var blandt de første i verden til at lave en fuld integration af telefoni i Microsoft Teams. Dermed blev alle de features, som før var forbeholdt telefonsystemet tilgængelige direkte inde i Microsofts platform. Telefonien flyttede med andre ord ind i samme miljø som al den øvrige kommunikation. Medarbejderne kan lave alt fra ét sted.
Integration til CRM-systemer
Når telefoni og CRM integreres smart, opstår der et hav af muligheder. Ikke mindst for virksomheder med callcentre, som har mange ind- og udgående kald. Fx kan systemet sættes til at vise navnet på kunden, før et opkald besvares. Det sparer tid for alle og giver en bedre oplevelse for kunden at blive modtaget af en, der har kendskab til vedkommendes historik.
Dette er naturligvis kun én fordel. Fordelene ved at integrere telefoni og CMS står nemlig kø. Til gengæld slipper kunderne for køer – alt bliver simpelthen mere effektivt.
Telefoniløsninger uden begrænsning
Det er kun fantasien, der sætter grænser for mulighederne med moderne erhvervstelefoni. Uni-tels produkter sælges kun via lokale forhandlere, som er eksperter i at sætte sig ind i kundernes behov og i at implementere netop det, der giver størst værdi for hver enkelt.
Se mere om telefoni og hvordan du kommer i gang på Uni-tel.dk